kan ik pingen met een BB met de Samsung Jet, wat moet je hiervoor downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Volgens mij is dit niet mogelijk. Je zou WhatsApp kunnen proberen om toch gratis berichten te versturen onderling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ping is een programma dat alleen ontwikkeld is voor blackberrys.
Voor de andere telefoons heb je Whatsapp.
zie de link
http://www.whatsapp.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensij kun je met heel veel toestellen pingen ik heb HTC en vrienden een galaxy en LG gewoon pingchat downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je kan niet pingen met de samsung jet via de blackberry pin.
Wel is het mogelijk om te pingen via palringo, dit is een java programmaatje waarmee je dat met andere gebruikers (die dit ook geïnstalleerd hebben) kan pingen.
Zelf heb ik het wel op m'n jet staan, maar ken ik niemand die dit ook heeft. Ook kan je het programmaatje op je computer zetten.

Zelf mail en msn ik meer met mijn jet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon ping in de samsung appstore