hoe werkt een usb kabel voor de telefoon

ik heb een usb kabel voor mijn smsung mobiel maar als ik hem aansluit doet ie niks kan iemand my mieschien helpen
want ik wilden dit al heel lang

Toegevoegd na 26 minuten:
en hoe heet die software

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Normaal gesproken moet je eerst de software installeren die bij de telefoon zit. Daarna de telefoon aansluiten en zou de telefoon moeten opladen en kan je via de verkenner in het geheugen van de telefoon kijken en bestanden over zetten.