Ik heb een blackberry besteld bij T-Mobile. Word mijn blackberry trager door al het reclame van t-mobile? en kan je het er ook afhalen?

Het is BTW, Een blackberry bold 9780(Nieuwste Bold)
En ik wacht er ook al 4 dagen op is dat normaal en komt dat vaker voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ER is geen reclame van t-mobile.
Misschien dat op het toestel een logo van t-mobile staat en dat je bij het opstarten een logo van t-mobile staat, verder is het een gewoon toestel zoals afgeleverd door RIM.

Op sommige toestellen kunnen ook applicaties van t-mobile staan om bepaalde instellingen eenvoudig te kunnen beheren.

Ik denk niet dat je toestel er trager door wordt.

Toegevoegd na 48 seconden:
Je kan altijd het toestel resetten of herinstalleren.
Maar dan moet je goed weten wat je doet.