Is de mobiel Samsung Corby TXT een goeie mobiel?

Kan je er ook gewoon muziek op zetten?
bestaan er ook hoesjes voor?

Volgensmij is het gewoon een ander soort blackberry in ieder geval lijken ze wel op elkaar ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt er gewoon muziek op zetten zoals bij (bijna) elke nieuwe mobiel. Ik heb even gegoogled en er zijn wel hoesjes voor te vinden. Even goed zoeken ;).

Het "blackberrygehalte" van de Samsung Corby TXT is inderdaad redelijk hoog, in ieder geval qua uiterlijk. Qua werking etc weet ik het niet, maar ik vind het op zich wel een fijne mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lees en bekijk Reviews van de Samsung Corby, staat er vast genoeg op YouTube.

Hoesjes: Ja
Muziek opzetten: Ja, mp3 kan je erop zetten en luisteren en FM Radio zit erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf sinds een paar dagen de gewone Samsung Corby, ik neem aan dat dit precies dezelfde is, maar dan met alleen touchscreen.
Ik ben zelf heel tevreden met dit telefoontje. Ik vind hem er mooi uitzien en je kan er inderdaad verschillende hoesjes voor kopen. Een hoesje zit erop als je hem koopt en er zitten er nog twee bij.
Er staat een mp3-speler op de telefoon, dus je kan ook gewoon muziek luisteren. Het kabeltje zit er alleen niet bij om hem aan je computer te koppelen, maar hij heeft wel gewoon bluetooth.
Daarnaast zitten er ook allemaal applicaties op die je als een soort 'snelstarter' in je menu kan zetten, heel handig. Volgens mij is het ook zo dat je applicaties kan downloaden, maar dat moet ik zelf nog even uitzoeken.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee nee en nog eens nee.
het is een telefoon dat goed lijkt maar het is gewoon een telefoon van slechte kwaliteit

radio = slechte ongtvangst
muziek= slechte kwaliteit
besturingssysteem=stomme trage stuk vuil
headset=goedkoop ding zonder bass
schermresolutie= te slecht voor woorden.

wil je een echte telefoon???
-koop een nokia,htc,blackberry

ik heb zelf een htc touch diamond iv Top dingetje

heb een nokia 5230 gehad=veeeel te goedkoop voor wat je krijgt, heel goed dus

heb zelf ook een corby gevonden, 5 min ff gecheckt,, mar vond niks aan (heb hemwel teruggebracht nar de eigenaar natuurlijk)