Als ik iemand die in Afrika op vakantie is, een sms stuur, ontvangt die persoon dat bericht dan ook?

Of moet ik een speciaal landnummer voor het normale telefoonnummer plaatsen?

En wat gaat zo`n bericht me ongeveer kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

gewoon het normale 06 nummer intoetsen. Kost jouw niks extra, eventuele extra kosten betaald de ontvanger.
Kan ook niet anders want weet jij veel waar iemand uithangt?? Zou lullig zijn als jij die extra kosten moet betalen. Idem bij bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, je hoeft alleen maar het gewone 06-nummer van de geaddresseerde in te toetsen, niets geen landnummers.
Kosten zijn gelijk aan een normaal SMS'je dat je in Nederland stuurt.

Of die persoon het bericht ook daadwerkelijk ontvangt is niet geheel zeker. Het hangt af van het land waar hij/zij op vakantie is.
Toen ik in Afrika op vakantie was, toen kwamen er verschillende berichten van mijn familie niet bij mij binnen. Ik zat in de binnenlanden van Afrika, Zimbabwe & Botswana.
Wees dus niet beledigd als de persoon niets van zich laat horen.