hoe moet ik liedjes in mijn BlackBerry doen? want als ik die usb kabel in mijn pc doe en ik sluit mijn BB eraan doet hij het nog steeds niet. cd kwijt

ik weet niet hoe ik liedjes in mijn blackberry moet gaan zetten. ik zet namelijk die usb kabel in mijn pc en sluit mijn bb eraan . dan komt er zoo een balkje van dan er een nieuwe hardware is maar ik heb die cd niet.
dus doe ik via internet zoeken. maar dan staat er van (heeft geen hardware kunnen vinden)
weet iemand mischien of je het ook zonder cd kan doen?
bijvoorbeeld iets via een site installeren.

alvast bedankt

groetjes Antonino

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

download de drivers van hier
https://www.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=A8BAA56554F96369AB93E4F3BB068C22&CPID=OTC-SOFTWAREDOWNLOADS&cp=OTC-SOFTWAREDOWNLOADS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is vraagt je bb ook of je hem wel gebruiken in opslagmode! Ja drukken en vervolgens kan je direct mp3s op je geheugenkaart zetten! Ook kan je gewoon de blackberry desktop software online vinden! Voor links, tips en trucs kan je trouwens goed terecht op de site: crackberry.com