er zijn verschillende manieren. dit zijn de makkelijksten lijkt me:
usb kabeltje: als je die niet hebt, te koop in vele (electronica)winkels)
bluetooth: als je het niet op je pc het, kun je een bluetooth usb stick kopen
via microsd kaartje: hiervoor moet je wel een sleuf-je voor een gewoon sd kaartje in je pc hebben, dan stop je je micro sd kaart in een speciaal dingetje(ben de naam even kwijt) en die weer in die sleuf