Neem ik de Iphone of HTC Desire (HD)?

ik twijfel echt verschrikkelijk!
weet het echt niet meer en gisteren op verjaardag zei iemand ook nog Samsung Galaxy (zou bijna kopie, maar beter, van Iphone zijn)
iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb eerder een HTC gehad en dat was mijn beste/fijnste foon ooit. HTC is echt goed (volgens mij), vandaar HTC of Iphone..
hmmm, HTC desire al beetje geprobeerd, nu nog effe kijken met wiens Iphone ik mag spelen..
Ng toch beetje naar HTC ...
hmmm, denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Htc is helemaal geen verkeerde keuze. Als je al van HTC komt, ga je je waarschijnlijk dood iriteren aan de " mag niet" van de iphone, wat een htc met android toelaat. De iphone heeft meer apps, maar de belangrijkste en leukste heeft android ook

Antwoorden (10)

ik zou de HTC desire (HD)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor meer geklaag over de HTC dan dat ik positieve geluiden hoor over de Iphone. Maar ik ken geen mensend ie over de HTC tevreden zijn.

Hoewel ik geen iphone fan ben, zou dit wel de betere keuze zijn, qua werking.

Uiteraard is het compleet afhankelijk van welke functies je wilt gebruiken; dat bepaald uiteindelijke welke telefoon voor jou het beste is. Er zijn diverse vergelijkingssites op internet. Wellicht tijd om de twee eens naast elkaar te leggen en te zien of ze allebeide de minimum eisen voor jou hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een telefoon kiezen die echt bij jou past.

Eerste indruk

Als je in de winkel bent voor een nieuwe telefoon zal je natuurlijk eerst de mooiste telefoons bekijken. Je gaat natuurlijk geen lelijke telefoon kopen, waar je 1 of 2 jaar mee rond loopt. Wat je mooi vindt is natuurlijk heel persoonlijk, wil je mee met de hype, of wil je juist wat anders.

We kunnen natuurlijk wel wat zeggen over de afmetingen: als je de iPhone en de Desire naast elkaar houdt merk je dat de iPhone wat dunner is, maar door de rondingen van de Desire ligt deze beter in de hand. Bovendien krijg je bij de de HTC Desire meer scherm voor je geld. Natuurlijk is niet alleen de groote belangrijk, maar de kwaliteit van een scherm is misschien wel een van de belangrijkste eigenschappen van een smartphone, aangezien je bijna alles bestuurd met je touchscreen. Beide telefoons zijn uitgerust met een multitouchscreen, zoals je mag verwachten. Waar HTC gaat voor een AMOLED scherm, heeft Apple gekozen van een LCD scherm. Beide leveren zeer goede kwaliteit, maar persoonlijk blijft AMOLED een genot om naar te kijken.
Hardware

Als je dan een aantal mooie telefoons beter gaat bekijken, kijk je natuurlijk snel wat er allemaal in de telefoon zit. En dan zal je bij beide telefoons vergelijkbare kwaliteiten vinden, zoals een 1 Ghz processor, 32 GB intern geheugen, 5 megapixel camera met flits, WiFi etc. Het is moeilijk hier een keuze te maken welke smartphone beter is. HTC heeft net iets meer RAM tot zijn beschikking, en heeft het voordeel dat je het geheugen kan uitbreiden met een MicroSD kaart. Maar de iPhone staat er om bekend het maximale uit zijn hardware te halen door zijn eigen besturingssysteem, wel is jammer dat Apple toch wat dingen gelimiteerd heeft om langer met je batterij mee te gaan.

...

De twee beste smartphones van het moment! De iPhone is betrouwbaar en werkt soepel zoals je gewend bent van Apple en nu ziet die er nog mooier uit dan de 3G. Met alle nieuwe Hardware en Software zal deze telefoon Apple fans niet teleurstellen, en zal de iPhone hype nog even doorgaan. Maar wil je kwaliteit en persoonlijkheid dan moet je echt voor de HTC Desire gaan, misschien wel de beste smartphone van het jaar! Bovendien is de iPhone door alleen zijn naam al duurder, desondanks de reputatieschade door de slecht ingebouwde ontvanger (maar hier is al genoeg over gezegd).
[Bron: HTCdesireblog]

Het ligt er maar aan wat je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de HTC Desire gaan, ik heb beide telefoons namelijk. De iPhone 4 is mijn huidige toestel en daarvoor de Desire. Ik vind dat (als je nog geen apps hebt gekocht voor iphone) de HTC desire beter en biedt meer mogelijkheden. De iPhone heeft wellis waar meer apps op de markt, maar heeft een gesloten bron. Wel is het zo dat de desire bijna geen marktwaarde kent (ofwel je krijgt er weinig voor terug bij een inruil na 1 jaar), en dit is niet het geval bij Apple. Ook heeft iPhone 4 een betere display scherm, alleen dit is niet de hoofdredenen om voor de iPhone te gaan. Allebeide schermen zijn namelijk goed. Mijn advies is ga voor de HTC Desire, want hiermee kun je uiteindelijk meer mee. Ik heb voor de iPhone 4 alsnog gekozen omdat ik met de oudere versie vele applicaties had gekocht destijds die niet met HTC desire kunt opereren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou voor de Iphone gaan, alleen al omdat je twijfelt en dat blijf je waarschijnlijk doen als je de HTC neemt.
Dat "had ik maar"gevoel gaat dan niet weg (eigen ervaring) maar dan zit je wel aan je abo vast. Ik heb nu eindelijk een Iphone en ik vind hem geweldig!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung galaxy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf ben toen de iPhone 3GS uitkwam, overgestapt van Nokia naar iPhone. En de iPhone is nu mijn tweede zielsmaatje, overal neem ik hem mee.

Dat de app store "gesloten" is, vind ik juist een goed ding. Dan weet ik zeker dat de apps gecontroleerd zijn en dan 99,9% veilig zijn om te gebruiken, want deze worden vooraf gecontroleerd.

Bij een open app store, waar dus iedereen zomaar een app kan aanleveren, wordt er pas gecontroleerd bij klachten. Dus is de kans op rommel groter.

Ook iets om in overweging te nemen.

Dus wat mij betreft, iPHONE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hele slechte ervaringen met de HTC (HD2). Ik raad iedereen af een HTC te kopen. Ik heb nu een Samsung Galaxy en daar ben ik wel tevreden over.
Eigelijk is jouw vraag te vergelijken met "Neem ik een Mercedes of een Lada?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat jíj slechte ervaringen hebt gehad met een van de beide telefoons kun je er nog geen eindoordeel over vellen. Je geeft ook aan dat je een HTC Hd2 had. Daar zijn inderdaad ook zeer veel problemen mee geweest, voornamelijk door z'n besturingssysteem wat het in de regel vaker niet dan wel deed. Om nu twee telefoons met nagenoeg dezelfde eigenschappen en alleen een ander logo als lada en mercedes te gaan vergelijken is wel heel erg ver gezocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb eerder een HTC gehad en dat was mijn beste/fijnste foon ooit. HTC is echt goed (volgens mij), vandaar HTC of Iphone..
hmmm, HTC desire al beetje geprobeerd, nu nog effe kijken met wiens Iphone ik mag spelen..
Ng toch beetje naar HTC ...
hmmm, denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de HD2.. niet te vergelijken! Windows mobile is het ergste wat je kan overkomen.
Het besturingssysteem van Apple is nog altijd een van de best werkende besturingssystemen voor mobiele telefoons (wordt niet sloom en loopt niet vast)
De HTC Desire HD heeft alleen betere technische specs, dus aan jou de keus. Ben je op zoek naar een simpele telefoon die je niet stuk kan maken? iPhone!
ben je op zoek naar iets dat meer mogelijkheden heeft en een betere camera? HTC!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou samsung star wifi nemen (€129.00)

ge kunt gratis op internet

als je moest kiezen tusse htc of iphone pakte ik htc

want als je u iphone laat vallen is de scherm kapot