Is hier iets aan te doen? (HTC)

Ik heb ter vervanging een HTC (T-Mobile branded MDA Vario IV). Nou heb ik eigenlijk vrijwel constant netwerkproblemen. Althans dat denk ik. Smsjes worden pas 24 uur nadat ik op verzenden heb gedrukt verzonden. Gemiste oproepen zonder dat de telefoon ooit gegaan is. Binnen 2 minuten 3G, H, en G wat betreft internet terwijl ik op dezelfde plek stil zit. Nu heb ik wel een Hi SIM in het toestel zitten maar heb niet het idee dat dat het probleem geeft omdat ik opzich wel netwerk heb. Bovendien is het toestel vrij traag, maar dat wist ik van tevoren wel. Ik wil vooral gewoon kunnen bellen internetten en smsen eigenlijk. Hoorde trouwens ook dat dit een veel voorkomend HTC probleem is. Is hier iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauw antwoord... Maar misschien een iPhone4 kopen? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Blackberry 9700 die helaas defect is, maar daar word aan gewerkt. BTW vind een BB stukken chiller dan een iPhone4 zou hem alleen willen voor HD filmpjes maken.

Antwoorden (1)

De Hi & HTC combi past niet goed. Hier lijkt niets aan te doen te zijn. Wij hebben een nieuwe SIM van Hi & een ander model HTC toestel en het probleem bestaat nog steeds.