Ik zoek een nieuwe mobiele telefoon, iemand tips?

Hij moet er i.i.g. mooi uitzien en een touchscreen met virtueel qwerty toetsenbord hebben... En ik wil er graag niet meer dan 250 euro aan uitgeven!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

ik vind dit een supermobiel:

http://www.smartphoneshop.nl/product/91200/htc-hd-mini-nl.html

Toegevoegd na 5 minuten:
samsung star
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung qwerty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De HTC wildfire. Deze kost dan wel 20 euro duurder dan je maximum, maar dan heb je ook wat.

De telefoon draait op het android OS. het is zeer stabiel systeem. Je hebt tevens ook toegang tot de android market.

Toegevoegd na 22 minuten:
Oo ja, Als je de telefoon dwars in je handen houd, dan heb je een breed qwerty toetsenbord.

Natuurlijk ook als je hem recht op houd, maar niet zo breed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk en vergelijk

kieskeurig.nl
bellen.com

kun je zelf kiezen wat je precies wilt en eventueel met welk abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een iPhone 4, de beste en mooiste telefoon die er is en waar je alles mee kan doen. Vergelijk goed de providers en de abonnementen en je kunt 'm heel goedkoop krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Nokia C6 of de Nokia 97 of Nokia 97 mini. De laatste 2 zijn wel een beetje oud.