Nee hoor, dat zou weleens veel beter kunnen zijn. Je accu krijgt dan niet steeds de "klap" van aan/uit te verduren, en ook ben je er in dat geval van verzekerd dat je accu steeds helemaal leeg wordt gemaakt. Het opladen van een halfvolle accu is n.l. helemaal niet zo goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je het nu uitlegt heb je helemaal gelijk! ;-)
Ik ging even uit van de theoretische mogelijkheid, en besef me dat het in de praktijk anders uitpakt, omdat je je mobieltje nu eenmaal nodig hebt.
jc54
13 jaar geleden
Hoezo, je mobieltje nodig hebt. Zonder gaat het leven ook gewoon verder. Je hebt zelfs minder stress, omdat je niet constant lastig gevallen kunt worden.

Andere antwoorden (2)

Het is helemaal niet slecht voor je accu, of je hem nu continu aan laat staan, of af en toe uit zet. Het is wel beter voor je accu, als je af en toe ver ontlaadt, dus nagenoeg helemaal leeg.
13 jaar geleden
Ik heb mijn mobieltje al 3 jaar en hij staat altijd aan, meestal laat ik hem helemaal leeg lopen, dus dat hij vanzelf uitschakelt en laad hem dan weer helemaal vol.
Na 3 jaar kan ik er nog steeds bijna een week mee doen, dus slecht is het niet ;-)