Ik kan op mijn iPod Touch 3G OS 4.0 geen apps meer updaten. Weet iemand een oplossing?

Ik kan wel apps downloaden, dan hoef ik alleen maar mijn wachtwoord in te vullen. Maar zodra ik een app wil updaten, moet ik mijn emailadres en wachtwoord invullen. En zodra ik dat gedaan heb staat er de error: verbinding met iTunes store mislukt. HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is hij dan geJailbreaked, dan kun je geen verbinding meer maken met iTunes Store.
Verbind je iPod met iTunes en druk herstellen, daarna zal het weer werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij herstel zet hij juist de backup terug waarin alles zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op herstel drukt, krijg je de vraag of het de backup terug wil zetten, als je dat doet dan staan al je Apps er ook weer op.

Andere antwoorden (2)

heb je iTunes wel gedownload op je computer ?
dat moet je eerst doen daarna is het alleen maar je wachtwoord intikken als je een app wilt binnen halen op je ipod.
pak gelijk cydia even als app daar kan je ook meer mee.
hier zie je een voorbeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=T3U8s1xAzh0&feature=fvst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft u een iTunes opwaardeerkaart geaktiveerd met tegoed, of heeft u een overeenkomst met een creditmaatschappij en uw creditcard gegevens ingevuld?
In dit alles het geval is, zou ik u adviseren via pc of mac pro de apps via itunes te downloaden en dan te synchroniseren met uw iPhone.