Waar blijft je sms’je als iemands mobiel uit staat?

Als je een sms stuurt naar een mobiel die uit staat, komt het pas binnen als de ontvanger z'n mobiel inschakelt. Waar blijft dat bericht in de tussent ?

Toegevoegd na 1 minuut:
laatste woord is natuurlijk tussentijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Bij de provider. Het blijft in de 'wacht' staan totdat je mobiel gevonden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İn de wacht kamer. Tussen de zender en de ontvanger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze blijft idd bij de provider, maar niet onbeperkt. Volgens mij maar 72 uur, maar dat kan per provider verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je provider weet wanneer je gsm aan en uitstaat. Indien je gsm uitstaat wordt je sms een bepaalde periode bewaard. Je kunt als verzender de bewaartermijn kiezen bij de instellingen: bv 1 uur, 6 uur, 1 dag, 7 dagen, maximaal.
Waarbij maximaal staat voor de periode die de provider heeft gekozen, ik neem aan de provider van de ontvangende partij.