Wat zou qua specificaties een correcte prijs zijn voor de ipad?

Apple heeft hem volgens mij veel te hoog geprijsd
wat zou een redelijke prijs zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gratis bij en pakje boter zou een redelijke prijs zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat nieuw is kost in het begin wat meer. Of en wanneer de prijs naar beneden zal gaan hangt af of er meer aanbieders met soortgelijke producten komen en hoe goed dat, dat product dan is (bv de Iphone is in prijs haast nog gelijk omdat er geen echte concurrentie is) Wanneer Apple zelf met een nieuwe lijn komt waar je meer mee kunt zullen de oude type`s wel in prijs zakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals de iPhone de allerbeste smartphone is die er in de wereld te koop is, zal ook de iPad de eerste jaren de allerbeste tablet zijn die te koop is. Analisten in Amerika hebben dit al voorspeld aan de hand van de producten die momenteel op de markt komen. Slechte namaaksels van inferrieure kwaliteit.
De iPad is juist helemaal niet te hoog geprijsd. Het instapmodel kost €499,00 en moet je kijken wat je daar voor krijgt.
Oké, de windoos gebruikers die een goedkope bak voor driehonderd euro kopen en dat een computer noemen, die vinden dat 'ie gratis bij een pakje boter geleverd moet worden.

Maar die lui zijn hartstikke jaloers want hebben dagelijks problemen met hun computer, vechten tegen Windows omdat dan de DVD brander weer verdwenen is, de printer niet meer gevonden kan worden en noem maar op. Regelmatig moeten ze de boel opnieuw installeren. Iets waar Apple gebruikers never nooit last van hebben. Ook niet van virussen, spyware of andere malware.

De iPad is een geweldig apparaat waar je veel meer mee kunt dan de meesten op dit moment weten. De iPad is een groot succes en de komende jaren zullen er maar weinig van dergelijke tablets op de markt komen die dit kunnen evenaren. Het zijn allemaal slappe namaaksels die langzaamaan op de markt gebracht worden. Goedkoper, jazeker maar ook van veel mindere kwaliteit.