Wat is volgens jullie de beste smartphone die er op dit moment is? (iPhone uitgezonderd) en waarom?

Ik ga vanmiddag shoppen voor een nieuwe telefoon, maar ben nog zo aan het twijfelen.

iPhone wordt het sowieso niet.... heb ik zo mijn redenen voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt er net aan wat je zoekt in een telefoon. Ik vind persoonlijk een goede camera met Xenonflits een belangrijk speerpunt. Dus voor mij is de Sony Ericsson Satio de beste smartphone.

Vind je de camera helemaal niet belangrijk kun je toch beter gaan voor de twee hierboven genoemde Samsung Galaxy S of de Google Nexus One.

Je moet ook bedenken wat je fijn vind werken, wil je Android, Windows Mobile of een Symbian besturingssysteem? Of denk je het maakt mij niet uit, ik kan me wel aanpassen?

Ben je geen goede camera nodig en interesseerd je dat niks dan zou ik gaan voor de Google Nexus One. Dit is gewoon een uitstekende telefoon, hij is snel, loopt niet zomaar vast en dergelijke en tja, wat wil je nog meer?

Maar je kunt ook gaan voor iets exclusievers, bijvoorbeeld een horloge-telefoon (zie link). Het is allemaal maar net wat je zelf wilt en waarvoor jij hem nodig denkt te zijn. Als je dat er bij in de vraag zet kunnen wij jouw specifiekere antwoorden geven waarnaar jij opzoek bent.

Of wil je misscihen iets goedkoops, dan kun je ook verder kijken naar bijvoorbeeld de HTC Ozone of Samsung Jack.
Deze hebben een hele hoge prijs kwaliteit verhouding, maar zijn qua specs niet te vergelijken met hierboven genoemd.

Dat je de Iphone uitsluit vind ik een goed punt btw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google Nexus One.

Geen reden nodig, gewoon de beste op dit moment.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zo nu ook dan de waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung galaxy s i9000..en waarom..kijk op kieskeurig.nl De link staat hieronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Evo 4G! Heel groot scherm, snelle processor en 4G verbinding, heel snel!
Veel pleizier!