Mijn gsm doet het van het een op andere moment raar kan dat komen doordat ik te dicht bij de computer zit ?

Een kennis van mij heeft hetzelfde toestel een compleet nieuwe heeft ook dit probleem ? was haar iets aan uitleggen over sms en zo ook haar beeld valt uit of is blokkerig
accu is vol etc
het is wel een ouder type samsung u 600
vreemd genoeg nog nooit eerder last van gehad

capthavoc
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het kan interferenties zijn, misschien is op dat ogenblik de pc en het gsm contact aan het zoeken met een draadloze wifi verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
bingo dat was em bleutooth uit alles opgelost

Andere antwoorden (1)

het zou kunnen, mijn vaste telefoon kraakt soms ook i de buurt van de pc, en andere keren glashelder