Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoon wil niet meer op wifi, hoe verhelp ik dat?

TurfGraver
3 uur geleden
Dat zou je alleen aan je telefoon kunnen vragen.
Wij weten niet wat je telefoon wilt.
LeonardN
2 uur geleden
Dat is een statement geen vraag.
Er is 0 uitleg over WAT er nu aan de hand is: Kan je er zoiets van maken? Hoe krijg ik mn telefoon weer op WiFi? Het gaat om een X van Y met Android versie 15
Als ik op dit en dat en druk dan gebeurt er wel zus en zo, maar feitelijk blabla.
Het ligt niet aan mn router want ik heb al blabla getest.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het kan verschillende oorzaken hebben als je telefoon niet meer op wifi wil. Vaak helpt het om je telefoon opnieuw op te starten, of om de wifi uit en weer aan te zetten.

Controleer ook of je wifi-netwerk goed werkt met andere apparaten. Het abonnement kan ook een rol spelen, dus kijk of je dat hebt betaald.

Soms moet je de netwerkinstellingen van je telefoon opnieuw instellen om verbindingproblemen op te lossen. Dit kan meestal in de instellingen onder ‘Netwerk’ of ‘Wifi’.

Wie heeft er handige tips om wifi-problemen op te lossen? Deel jullie ervaringen!
(Lees meer...)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing