wat is nu de beste andriod telefoon hier in nederland?

Mijn abbo loopt in sept. Af. Nu moet ik een keuze maken tussen andriod of apple. Iphone 4 ziet er goed uit. Maar andriod lijkt me ook best een mooi systeem. nexus one is daarbij de beste optie. In amerika zijn er veel betere toestellen zoals driod x. Jammer dat die niet werken op ons netwerk. Nu mijn vraag komen er in 2010 nog beter andriod telefoons uit dan de nexus one? ( In nederland ).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nexus one zonder twijfel

Toegevoegd na 3 uur:
Bij de bron een overzicht van telefoons die op dit moment hot zijn. Je kunt ze zo ook goed vergelijken. Let op sommige zijn alleen verkrijgbaar in Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm heb je ook argumenten?
Want waarom de Nexus one en niet de Iphone?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dit de vraag is "wat is nu de beste andriod telefoon hier in nederland?" Voor zover ik weet draait de iphone niet op android hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mozoa, de iphone is aantoonbaar trager dan de nexus one. Ook beschikt de nexus one van een betere camera. Persoonlijk komt daar nog bij dat ik walg van de geslotenheid en het beleid van apple/ iphone

Andere antwoorden (5)

Op dit moment is de Nexus One de betere keuze. De iPhone 4 is op papier leuker vanwege het grotere app aanbod. Het aanbod van Android groeit echter snel en de iPhone 4 heeft op dit moment nogal wat gebreken (zie onderstaande link).

Met betrekking tot de Motorola Droid, die is zeker beschikbaar, maar heet hier anders. Hier heet hij Motorola Milestone. De Droid is een CDMA toestel, een toestel zonder simkaart. Importeren heeft dus ook geen zin. De Droid is hardwarematig gelijk aan de Nexus One behalve dat je er een qwerty toetsenbord bij hebt. De Nexus One krijgt echter weer sneller en meer updates omdat het een toestel van Google zelf betreft. Ook bevat de Nexus One een paar exclusieve functies die Google alleen op zijn eigen telefoons zet, al weet ik niet of die echt de moeite waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeker eens een kijkje nemen naar de samsung galaxy S .
beetje cliché , ik heb hem zelf ook :)
Maar deze i-phone lookalike bevalt mij meer dan prima !
Enne android is een super os als je het mij vraagt.
Htc schijnt ook erg goed te zijn met android toestellen.
Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Nexus One, de enige telefoon die op froyo draaid, al volgt de desire binnen afzienbare tijd. De Nexus one heeft een 1ghz proc, de snelste momenteel te krijgen en heeft een 5 mp camera met flits.

Een samsung zal ik persoonlijk niet halen, de galaxy 75..... draait nog steeds 1.5, omdat samsung erg traag is met updates. Een iphone zuigt ook, de vrijheid van android ervaar je niet en je bent verplicht itunes te gebruiken. Ook bepaald apple wat jij op je phone mag zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt op zoek bent naar de beste Android telefoon is de Nexus One inderdaad een heel erg goede optie. Zoals eerder door andere al werd genoemd is dit de eerste telefoon die al op Android 2.2 draait. De Samsung Galaxy S is inderdaad ook een goed alternatief, maar ik ben persoonlijk een groter fan van HTC. Als je overigens wat minder geld wilt uitgeven en wel een goede Android telefoon wilt, is de HTC Wildfire ook een uitstekend alternatief. Meer informatie over zowel de Nexus One als de Wildfire zijn bij onderstaande bronnen te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb momenteel zelf de Nexus One, en raad hem niet aan. Je raakt veel de touch-sensitive toetsen aan tijdens het typen, dus zit je vrij snel weer terug ophet hoofdscherm, dit is heel storend, de camera scoort toch wel erg slecht.

Er komen nog leuke Android toestellen aan!
Denk aan de XPERIA X8 van Sony Ericsson, XPERIA X10 MINI en Mini Pro.
Maar ook HTC komt met de Wildfire.

Hieronder een paar leuke toestellen.
Ik zou je absoluut de XPERIA X10 aanraden, (1e link)