Hoe kan ik met een IMEI nummer het merk/model van de mobiele telefoon achterhalen?

In 2004 had ik een telefoon abonnement met mobiel afgesloten maar weet niet meer wat voor merk en type mobiel het was.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
11K

Antwoorden (1)

Deze site claimt het te kunnen achterhalen: https://www.imei.info/ Geen idee of ook oude IMEIs erinstaan; hoe dan ook lijkt het me zonder risico om een IMEI in te vullen van een telefoon die niet meer in gebruik is.
gvrox
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb ‘m gevonden via die site- super!
Dankjewel Gvrox
gvrox
3 jaar geleden
Dat is fijn om te horen! Blij dat je ermee geholpen was.