Voor welke markt is de blackberry bedoeld?

Het gaat mij erom of het een zakelijke of casual phone is. Leeftijd. En of het meer voor een man of vrouw is. meningen mogen maar graag uitgebreide antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een blackberry heeft uitgebreidere funtionaliteiten als deze aan een blackberry server is gekoppeld. Dit is iets dat prive niet te doen is (je kunt niet zelf even zo'n servertje neerzetten). Sterker nog, de eerste blackberries waren alleen voor zakelijk gebruik.

En dit is dan ook de markt die domineert wie die blackberry gebruikt. Binnen het zakenleven zijn er meer mannen dan vrouwen. Door de kleine knopjes en de gadget factor ervan wordt het niet vaak gebruikt door wat oudere mensen.

En dit brengt je als doelgroep, Zakelijk, Mannen, 30 tot 50, die de hele dag bereikbaar moeten zijn, ook per e-mail (of dat in elk geval denken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De trends in de wereld wijzen naar:
- Zakelijk
- Mannen
- Alle leeftijden
AWM
13 jaar geleden
Voor hippe, zakelijke mannen. Leeftijd is denk ik 30+