Hoe kun je een telefoongesprejk opnemen?

Is er een manier waarop ik een telefoongesprek kan opnemen met mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
LeonardN
6 jaar geleden
Niet zonder te betalen of wellicht hacks.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kijk hier eens https://nl.wikihow.com/Telefoongesprekken-opnemen-met-je-iPhone
Castle
6 jaar geleden
Zijn er geen apps die dit kunnen doen zoals:
https://www.tapeacall.com/blog/free-record-iphone-calls/
LeonardN
6 jaar geleden
Het kan wel, maar omdat Apple dit voorkomt kan het enkel via een omweg. Er is geen simpele app die met een klik op de knop of een simpele instelling een telefoongesprek (ik praat dus niet over externe VOIPapps) op kan nemen. Je moet dus of met apparatuur werken of met 3-way-calls of weet ik wat voor omwegen of betaald gedoe.
Castle
6 jaar geleden
Is ook lekker dan. Bedankt voor je antwoord.

Antwoorden (1)

Er zijn talloze apps in de App Store/Play Store die gesprekken kunnen opnemen. Ik gebruik zelf " Call Recorder". Deze werkt prima en neemt duidelijk de gesprekken op
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Is dat volledig gratis?