Waarom laadt mijn mobiel niet op?

Mijn mobiel laadt sinds 2 dagen niet meer op, dus heb ik hem naar de telefoon maker gebracht, en een uurtje geleden weer opgehaald. Hij kon hem niet repareren, maar zei wel dat de telefoon nu weer heel langzaam oplaadde. Toen ik hem terugkreeg zag ik ook dat hij hem had opgeladen tot 20% ongeveer. Nu heb ik net een nieuwe usb cable gekocht omdat mijn oude een beetje kapot was. Met beide oplaadkabels laadt hij niet meer op, maar hij laadde in de winkel dus wel op. Mijn laadkabels en oplaadblokje zijn niet van Samsung zelf, dus ik dacht dat het misschien hier mee had te maken, maar ik heb niet echt zin om 30 euro uit te geven aan een nieuwe lader, ik ga volgende maand namelijk een andere telefoon kopen.
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
dudemeister
6 jaar geleden
je gaf het antwoord zelf al - newe foon binnenkort
maar prober eens een tandenstoker door de connector te halen , héél voorzichtig dat wel, zit vaak een hoop stof in
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja uuuh kabels en telefoons dat gaat hier in huis ook niet hoor ... met 3 kids en 1 man koop ik elke maand of een nieuw kabeltje of een nieuw kopje. en samsung is **** bij die ene sam gaan alleen originele kabels en kopjes .die ander die neemt alles maar na 3 weken gaan de draadjes kapot. ik word er ook gek van ... tijd voor een draadloze oplader in alle telefoons in iedergeval ... als je kabel goed is maar de lader niet ... probeer eens andere USB dingen in je huis ... onze TV blijkt een goede lader te zijn ook de playstation en de pc blijken vaak veel beter dan de laders zelf als het toch maar voor maandje is valt er vast wel iets te vinden

Antwoorden (2)

Als ik je verhaal lees is de connector stuk.
Heb je een ipHone?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het kan nog wel eens helpen om stofjes met een sateprikkertje eruit proberen te halen, voor de rest kan je kijken of als (whow die klinkt niet goed, maar je weet wat ik bedoel) je de oplader erin doet en hem bijvoorbeeld naar beneden drukt hij wel werkt. zo kan je wat proberen en hopen.