Is er een app/tool beschikbaar waardoor ik op mijn computer een melding krijg dat mijn telefoon is opgeladen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer je weet hoelang je telefoon erover doet kun je een eierwekker zetten.

Het beste antwoord

Er is voor zover bij mij bekend geen speciaal toegewijde app voor. Wel bestaan er twee verschillende apps die, gecombineerd, in theorie zouden moeten doen wat je wil bereiken.

De apps heten 'Battery Full Notification' en 'Desktop Notifications'. De bedoeling is om beide apps op je telefoon te installeren (en de plugin van 'Desktop Notifications').

Vervolgens meld 'Battery Full Notification' aan je telefoon dat je batterij volledig is opgeladen, dit wordt opgepikt door de andere app die dit vervolgens weer meldt aan je computer.

Zie bron voor de apps. In theorie zou dit moeten werken...