Wat gebeurd er als ik de simkaart van van mijn oude telefooon in mijn nieuwe telefooon doe en dan weer teug?

Help,
De foto's en video's die ik op mijn oude telefoon had staan, staan niet op mijn nieuwe telefoon. Terwijl het wel dezelfde simkaart is. Dus ik vraag me af vraag al die foto's en video's zijn gebleven. En helpt het ook als ik weer mijn simkaart in mijn oude telefoon doe? Staan dan wel die foto's die op mijn oude telefoon stonden staan die er dan ook weer op (op mijn oude telefoon) ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan gebeurt er niets. Er bestaan wel apps om data over te zetten van de oude naar de nieuwe telefoon, of je kopieert alles via een computer dmv een USB kabel.
gvrox