Kan de Samsung galaxy a5 (2015) Android 6 aan?

Ik heb net de melding ontvangen om Android 6 te downloaden. Nu is hij al 1,5 jaar uit in Nederland en wil ik zeker weten dat mijn telefoon (1 jaar oud) het aankan en niet langzamer wordt. Zou mijn telefoon het aankunnen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij kan het waarschijnlijk wel aan, want Samsung is verantwoordelijk voor de (late) verspreiding van Android 6, en Samsung kiest zelf de telefoons uit die de update krijgen.

Het beste antwoord

Mijn moeder heeft op het moment een galaxy S5. Ook al een ouder model. Deze draait android 6.0 vlot. Ik denk dat jouw telefoon deze update makkelijk aankan.