misschien een beginnersvraag; maar hoe kan ik MP3 files naar mijn mobiel overzetten zodat ik ze daar kan afspelen ? Ik heb een Huawei P8 mobiel

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met de bijgeleverde usb kabel. De telefoon is dan bereikbaar als externe opslag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan is het een kwestie van kopieren zoals je dat gewend bent op je OS (Windows?!) en dan op je Android telefoon zoeken via de "Mijn bestanden"-app.

Antwoorden (1)

Als er geen schijfletter bijkomt zodra je de smartphone met de USB-kabel op de PC aansluit, dan kan je nog de micro-SD kaart in de PC stoppen (meestal m.b.v. een converter naar groter formaat SD). Doe dan een zoekopdracht waar de huidige multimediabestanden staan op het stickje, en kopieer daar de MP3-bestanden ook naar toe. Dan nog een MP3-app nodig op je telefoon. Die kan de MP3-tjes dan meestal wel vinden. Of de MP3-app geeft aan waar hij de bestanden verwacht/zoekt.
In mijn geval is het de map /extSdCard/MP3