Hoe kan ik een fitness app installeren op lg smartwatch die gekoppeld is aan een iphone?

Ik zou er graag een fitness app op installeren, maar degene die ik tegenkom in de appstore van iphone zijn alleen voor apple watch, maar bestaat er zo niets voor android?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Android Watch is heel erg beperkt op iPhone, je kan notificaties ontvangen, Google Now gebruiken en je kan soms berichten sturen. (Niet op elke smartwatch mogelijk.)
Als je echt zulke dingen als apps wilt en berichten wilt sturen en bellen enz. Dan kan je het beste een Apple Watch OF een Android Smartphone kopen.

Toegevoegd na 29 seconden:
Met Android Watch bedoel ik Android Wear