Hoe is het mogelijk dat een app door mijn iPhone's "Niet Storen" gaat?

Er is een "Niet Storen" stand op mijn iPhone. Ik heb verder nog een wekker-app. Als ik mijn iPhone vergrendel en wacht tot de ochtend, word ik door de app wakker gewekt. Dat zou toch niet kunnen eigenlijk? Wat zorgt ervoor dat dit de app wel lukt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat "niet storen" houdt berichten van buiten tegen (althans: de geluiden die ze maken). Je kunt ook uitzonderingen opgeven. Bij mij kunnen m'n vrouw en drie kinderen me ook in de "niet storen periode" ['s nachts] bereiken.
[ M'n vrouw kan me trouwens ook even een por geven :-) ]