Hoe kan ik een back-up maken van mijn iPhone?

Mijn iPhone is kapot. Geen barst in het scherm, het scherm reageert alleen niet meer op mijn vinger (beschadiging op het moederbord). Dit kan niet gemaakt worden en nu wil ik graag een nieuwe kopen. Ik moet er alleen wel een back-up hebben van deze iPhone. Ik weet hoe ik dit kan doen (met iTunes), maar ik kan mijn iPhone niet ontgrendelen door de beschadiging. Dit is noodzakelijk bij het back-uppen via iTunes. Hoe kan ik alsnog een back-up maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K
capthavoc
8 jaar geleden
ik vrees dat je naar een reparateur zult moeten
die kan met speciefiek software of onderdelen er misschien nog iets mee maar vraag je wel even af wat is er zo belangrijk dat je het er af wilt halen ? Staan je foto's ed al niet in icloud etc ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, mijn foto's staan niet in iCloud... Moet ze wel echt terug hebben...
capthavoc
8 jaar geleden
Er is redelijk veel te vinden ook voor iphone etc maar vaak is het niet gratis
en ben je goedkoper af bij een reparateur en met enige garantie ik durf niet te zeggen wat gratis werkt en wat niet
want het is natuurlijk niet het moment om maar wat te proberen ze zijn er wel maar zeker niet gratis bijv http://www.wondershare.net/data-recovery/iphone-data-recovery.html?gclid=CjwKEAiAmY-3BRDh7pjvg46p1iYSJADQ78gN5ZptTOa-72zZmSkh1ng_-l0x2G49Nb_OJquwzC-deRoCzdnw_wcB Deze laat je je gratis zien wat er te redden valt maar helaas moet je dokken om het er daadwerkelijk af te halen er zijn vast meerdere te vinden maar wees gewaarschuwd je kan dit vaak maar 1 keer proberen dus een reparateur heeft de werkende volledige software vaak wel
en meer garantie dat het gaat werken

dus eigen risico

Antwoorden (1)

probeer de iphone aan de pc aan te sluiten en dan kijken of hij hem nog detecteert. als je moederbord kapot is ben je alles kwijt en is het bijna onmogelijk om je bestanden zoals foto's terug te krijgen.
als je telefoon nog wel aan gaat en verbonden kan worden met wifi raad ik je aan op een ander i device zoals een ipad/ipod/iphone in te loggen met het zelfde apple id. hiermee kun je dan nog de meeste bestanden terug halen.