Nieuw Nokia mobieltje (Lebara sim-kaartje), prepaid/opgeladen, niet gebruikt : beltegoed weg! bijna €20,- waarheen verdwijnt mijn geld? hoe kan dit?

Ik begrijp dit niet.
Heb altijd Lyca gehad [10 euro = 20 euro , prima regeling] maar bij dit nieuwe [nood] mobieltje moet ik Lebara nemen. Oké , Lebara dus , €20 euro gestort en nu na een tijdje/paar maanden , moest ik het 'in nood' gebruiken >>> alles weg!! 'saldo niet toereikend!' ...moet maar even opladen!! Ja hallo ... dat had ik gedaan, maar er is kennelijk een 'virtuele' dief bezig...
Waar Is Mijn Beltegoed gebleven???
Hoe kan dit?
en wat kan ik hier aan doen... ik wil mijn geld terug!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het staat gewoon op hun website, beltegoed vervalt na 6 maanden. Hebben die dief! Vragen over Lebara opwaarderen Mocht je vragen hebben over het opwaarderen van Lebara. Kan je gerust contact opnemen met onze helpdesk. Tijdens kantooruren staan onze medewerkers je graag te woord om je te helpen met het opwaarderen van Lebara. Zowel telefonisch als via e-mail is onze helpdesk te bereiken. Voorbeelden van onderwerpen die regelmatig bij ons binnenkomen over Lebara opwaarderen zijn: •Lebara servicenummer: 1244 •Geldigheidsduur Lebara € 10 en € 20: 6 maanden •Geldigheidsduur Lebara Free20 en Free30: 30 dagen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100