Mijn note 2 valt soms zomaar uit als ik er mee bezig ben. Wat kan ik er aan doen?

Mijn Note 2 valt af en toe spontaan uit. Hij loopt soms ook vast bij gebruik van internet of sommige apps. Als hij uitvalt start hij zichzelf weer op, en valt daarna weer uit enzovoort

. Ik kan hem alleen aankrijgen als ik de oplader aansluit en hem dan opstart. Als hij dan aan is geeft hij aan dat de batterij nog maar 2 of 10% is.
Dat terwijl de batterij vlak daarvoor half tot helemaal vol was. Als ik vervolgens even wacht met de oplader, is hij soms weer zomaar 80%, alsof er niks aan de hand is. Ik heb geen update gedaan of rare apps geïnstalleerd. Soms gebeurt het gewoon en de frequentie neemt toe. Ik vind dit vrij vervelend, want hij valt vaak op onhandige momenten uit. Ligt dit aan de batterij of de software en wat is er aan te doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Check eerst even of je de laatste firmware en updates hebt geinstalleerd op je telefoon. Daarnaast zou het kunnen zijn dat je batterij kapot is. Deze werkt dan nog wel maar verliest soms dan zijn kracht. En kan uitvallen en dan lijkt het net alsof er bijna geen stroom meer inzit maar daarna wel weer.