Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn iPhone 6 aansluiten in de auto voor muziek luisteren, bellen en opladen?

Sinds kort heb ik een iPhone 6. Ik zou deze graag in mijn auto aansluiten op de autoradio met aux ingang, om via Spotify muziek te beluisteren. Ik weet dat dit kan met een aux-kabel, maar ik zou ook graag met dezelfde kabel handsfree willen bellen. Het ik hiervoor een kabel met microfoon nodig? En het liefst zou ik een kabel hebben die ook nog oplaad-mogelijkheid heeft, maar dit is niet noodzakelijk. Wie kan mij uitleggen wat ik nodig heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met een aux kabel kun je inderdaad muziek via spotify luisteren. Voor het bellen zou ik je aanraden deze als het kan via bluetooth te verbinden met je auto (als het mogelijk is). En het opladen kan via de usb aansluiting of 12v

Opladen via een aux kabel is niet mogelijk, en hoe het zit met bellen weet ik niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij sommige auto's is het zo dat het een kabeltje heeft naar de navigatie van muziek. als dat niet het geval is kan je misschien met bleutoof werken. als dat niet het geval is dan heb ik een t ehippe auto om antwoord te geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je een USB ingang hebt in je auto zou je kunnen proberen om je iphone hierop aansluiten doormiddel van het kabeltje waarmee je hem ook oplaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding