Hoe kan ik mijn iPhone 6 aansluiten in de auto voor muziek luisteren, bellen en opladen?

Sinds kort heb ik een iPhone 6. Ik zou deze graag in mijn auto aansluiten op de autoradio met aux ingang, om via Spotify muziek te beluisteren. Ik weet dat dit kan met een aux-kabel, maar ik zou ook graag met dezelfde kabel handsfree willen bellen. Het ik hiervoor een kabel met microfoon nodig? En het liefst zou ik een kabel hebben die ook nog oplaad-mogelijkheid heeft, maar dit is niet noodzakelijk. Wie kan mij uitleggen wat ik nodig heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Met een aux kabel kun je inderdaad muziek via spotify luisteren. Voor het bellen zou ik je aanraden deze als het kan via bluetooth te verbinden met je auto (als het mogelijk is). En het opladen kan via de usb aansluiting of 12v

Opladen via een aux kabel is niet mogelijk, en hoe het zit met bellen weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij sommige auto's is het zo dat het een kabeltje heeft naar de navigatie van muziek. als dat niet het geval is kan je misschien met bleutoof werken. als dat niet het geval is dan heb ik een t ehippe auto om antwoord te geven
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je een USB ingang hebt in je auto zou je kunnen proberen om je iphone hierop aansluiten doormiddel van het kabeltje waarmee je hem ook oplaad.