Kan je met een smartphone gebruikmaken van bedraad internet?

Is het mogelijk om met je smartphone of tablet te internetten dmv ethernet net zoals met je laptop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Nee, niet direct via ethernet. Er is geen smartphone met een UTP-plug. Er zijn wel telefoons (HTC Desire HD), waarmee je via een USB kabel kunt internetten via je PC.
escape
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Vroeger sloot je Internet op je computer aan via een BNC-plug. Zouden er smartphones zijn met zo'n BNC-aansluiting?
capthavoc
8 jaar geleden
Echt nuttig zou het ook niet zijn, als je als draadloos via je wifi kan heeft die al snelheid zat je phone kan gewoon nooit die snelheid benutten.
ik heb het even geprobeerd met mijn iphone alles uit en aangesloten via usb helaas
escape
8 jaar geleden
@Cryofiel: Vroeger was in de tachtiger jaren. Toen had je 10base2 netwerk via coax en BNC pluggen. Een smartphone met een BNC connector is net zo een anachronisme als een HSL met stoomtractie.
Cryofiel
8 jaar geleden
Het lijkt mij anders erg cool om een smartphone met een BNC-aasluiting te hebben... Dit past toch makkelijk naast de Centronix-connector?