Past een silecone (zachte/rubbere) iphone case voor de iphone 5/5s ook om de 5c?

Ik zag een telefoon hoesje van zacht rubber materiaal. Maar deze was alleen maar voor de iphone 5/5s, niet voor de iphone 5c, die 1,3 mm dikker is. Als je een telefoonhoesje van hart materiaal zoekt, krijg ik wel specifiek voor de 5c. Past zo'n zacht rubbere telefoonhoesje ook om de 5c? Dat het zich gewoon vormt die ene milimeter? Of past dat gewoon niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zal passen, maar het zal niet goed strak zitten. 5c is ronder aan de onderkant terwijl de gewone iphone 5/5s vierkantig is.