kan ik zomaar een iphone 6 in amerika kopen en hoeveel kost die dan?

ik vraag mij gewoon af hoe het zit met de douane en die abonnementen.
Want als ik op de website kijk van Amerika zie ook zowel iphones van 200 dollar als van 600.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Kan het? Ja. Moet je het doen? Nee.

De iPhone van $199 is natuurlijk met contract, wat dus niet werkt, want ze dekken niet in Nederland! Een los model kopen doet het vaak ook niet, want het is gewoon stomweg duurder.

Voorbeeld: Ik koop de iPhone 6 in Amerika, en ik betaal daar $649 voor. Bij de douane moet je dan nog eens €168,65 aan invoerrechten betalen. Dan kom ik uit op €765,43, terwijl als ik het zelfde model in Nederland koop ik er maar €699 voor betaal!