Is naamweergave bij de ontvangende telefoon mogelijk?

Ik wil met mijn mobiel (Samsung mini s3) de naam van ons bedrijf meezenden.
Dit moet mogelijk zijn.
Soms word je wel is gebeld door een bedrijf, en dan zie je hun naam verschijnen op het scherm terwijl ze niet in je contactenlijst staan!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

alleen cijfers kunnen meegezonden worden. Als je bij een inkomend gesprek toch de naam ziet, heb je waarschijnlijk meerdere contactlijsten en staat de naam van dat bedrijf niet in je primaire lijst en denk jij dat zij hun naam mee zenden, maar dat is niet zo.