ik krijg soms geen melding dat ik een whatsapp bericht heb hoe op te lossen?

ik krijg bijvoorbeeld wel een melding van het 2e berichtje van iemand maar van de eerste dan weer niet

Toegevoegd na 29 minuten:
het is op een iphone 5S

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Updaten? Heb dit probleem op mijn Nokia Lumia ook gekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hier zelf ook wel eens last van. Ik heb geprobeerd de nieuwste update te gebruiken en om hem helemaal op nieuw te installeren. Dit heeft niet geholpen, het zijn dus gewoon fouten in whatsapp.
Je kunt hiervoor mailen naar de makers van whatsapp. Dat mailadres staat op de plek waar je de app download.