Waar kan ik een goede accu van mijn Samsung Galaxy S3 Mini bestellen?

Ik wil het liefst een accu met veel capaciteit, dat die lang mee kan. Niet de standaard accu!
Ik heb op internet gezocht, maar kon geen goede vinden. Weten jullie misschien een goede accu?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 minuten:
Geen accu's die uit china komen, het liefst wil een goede accu en met beste kwaliteit!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
molenaar
9 jaar geleden
Check ook eens marktplaats vaak kom je hoop tegen die erg goed zijn

Antwoorden (4)

Probeer het eens op Dx.com

Ik bestel er wel eens wat. Ze zijn goedkoop en alles wat ik er besteld heb werkte goed.
Het enige nadeel zou kunnen zijn dat het een week of wat onderweg is, maar daar staat tegenover dat ze nooit verzendkosten rekenen, ook niet bij het goedkoopste spul.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
china
www.samsungonderdelen.com

Daar kun je de originele batterij kopen. Die is meestal beter dan een namaak met hogere capaciteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Net even gekeken, maar een 1500mAh batterij voor de S III Mini kost daar €26,17 Voor dat geld koop je bij Dx.com (waar ik geen aandelen o.i.d. in heb, ik koop er gewoon graag) 6 a 7 batterijen met een iets hogere capaciteit. Oh, en geen verzendkosten (pakketje is wel een paar weken onderweg). Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen liever geen gekloonde dingetjes uit verweggistan willen kopen, al heb ik er eigenlijk tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niks mis met DX.com, alleen de vraagsteller wil niets uit China ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha, nou ja ik hoorde van een paar vrienden van mij dat de namaak van accu's die uit China komen niet zo goed zijn dan de gewone accu's van Samsung. Dus daarom stelde ik deze vraag :) Maar als de goedkope accu's van Dx.com goed zijn, dan vind ik het helemaal goed! XD ik heb niet zo veel ervaring van accu's :P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hangt van de optie af. Het een is prima, het ander is duidelijk van mindere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar de prijzen bij deze site zijn natuurlijk idioot prijzig. Zelfs bij Bol.com betaal je ongeveer een 10tje voor een dergelijke accu.
Dit (http://www.samsung-batterij.nl/batterij-samsung-galaxy-s3-mini/batterij-samsung-galaxy-s3-mini-p-651.html) is een accu, die 20% meer capaciteit heeft dan de originele. Dat is niet heel veel meer, maar is wel flink te merken. Veel meer capaciteit moet je niet nemen voor dezelfde prijs als deze. Dan loop je veiligheidsrisico's, en dat wil je ook niet, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou gewoon voor een originele batterij gaan. Het zijn niet zulke heel gewilde batterijen, dus ze zijn makkelijk te vinden voor een lage prijs:

http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_1?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias%3Daps&field-keywords=galaxy%20s3%20mini%20battery&sprefix=galaxy+s3+mini+battery%2Caps

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR8.TRC1.A0.H0.Xgalaxy+s3+mini+battery&_nkw=galaxy+s3+mini+battery&_sacat=0

Voor Amazon heb je wel een creditcard nodig. Desnoods kun je een virtuele optie gebruiken als je die niet hebt. Kijk daarvoor bijv. naar Wirecard of een 3V card die je bij de Primera kan halen.

EBay werkt in principe met paypal.