Is een telefoonnummer te achterhalen door een ontvangen afbeelding?

Is het mogelijk om een telefoonnummer te achterhalen via een ontvangen foto via Whatsapp? Ik ben een telefoonnummer kwijt maar ik heb wel foto's van diegene ontvangen. Bestaat er een app om achter de afzender van de afbeelding te komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
via whatsapp heb je al iemand zijn nummer

Antwoorden (2)

Wanneer je foto's hebt ontvangen via doegene zn app, heb je toch zn profiel. Boven groene balk aantikken en dan staat het telnr ook vermeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je alléén de losse foto, en niet meer het whatsapp-gesprek waarmee de foto ooit is ontvangen dan is het telefoonnummer helaas niet meer op basis van die foto te achterhalen.

In andere woorden: het telefoonnummer is géén onderdeel van de EXIF-informatie.

De enige mazzel die je kan hebben is dat de GPS-coördinaten zijn opgeslagen en dat die coördinaten je verder kunnen helpen. Ze kunnen je b.v. aan een adres helpen waar je misschien wat vragen kan stellen. Maar dan moet je je wel de rol van Sherlock Holmes aanmeten.