hoe kan ik outlook e-mail weer van iPhone weer laten verdwijnen?

ik heb een nieuwe versie van outlook (2013) op een nieuwe pc geinstalleerd, nu blijven e-mails die op mijn pc verschenen zijn op mijn iPhone staan. ik heb niets veranderd in de instellingen bij mijn provider of op de Iphone.

Toegevoegd na 6 uur:
ik heb dus nieuwe outlook.
ook op iPad hetzelfde probleem, Ik denk dat er iets met de instellingen op pc niet meer is, zoals h et moet zijn, maar wat moet ik dan veranderen?

Toegevoegd na 8 uur:
moet ik iets met imap doen misschien en zo ja wat|?

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb in webmail gekeken, maar daar verdwijnt alles zodra de berichten naar de pc zijn gestuurd. Dus iPhone verwijdert ze niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

bij instellingenapp