Is de Apple (i)Watch ook voor de iPhone 4?

Want ik heb gelezen dat boven de iPhone 5 is maar niet alle sites zeggen wat waar is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zeker niet voor de iPhone 4. De Apple Watch gaat werken met iOS 8. En die is alleen te installeren op een iPhone 4S en nieuwer. Daarbij stelt Apple zelf op de site dat voor communicatie met de Apple Watch minimaal een iPhone 5 nodig is...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou gewoon morgenvroeg naar de Switch (apple retailer) bellen, dan weet je het meteen!
=> Kost 30c/minuut dus anders even langsgaan deze week.

Succes! En laat zeker de uitkomst weten!

Toegevoegd na 1 minuut:
Apple zelf claimt dat het enkel voor iPhone 5 en hoger is..
"Features are subject to change and may not be available in all regions or all languages. Requires iPhone 5 or later."
=> http://www.apple.com/watch/