Als het een samsung mobiel os moet je het achter kapje er af halen en dan zie je als het goed is onder aan de mobiel een gaatje met daar in een knopje druk op dat knopje terwijl de mobiel aan is als de mobiel uit staat werkt het niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Zet je telefoon uit. Op de normale manier, dus met de powerknop.
2. Houd de Volume Omhoog knop ingerukt. Houd tegelijkertijd de Home knop ingedrukt, en dan daarbij ook nog de powerknop. Dus alledrie tegelijk. Blijven doen tot je scherm licht gaat geven, dan loslaten.
3. Scroll mbv de volumetoetsen naar Wipe Data/Factory Reset.
4. Selecteer die, normaal gesproken met ofwel de homeknop of de powerknop. Hangt ervan af welke telefoon je hebt, kijk maar. Kan geen kwaad als je de verkeerde indrukt.
5. De rest spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit geld voor een boel Samsung-apparaten, maar lang niet alle apparaten.