Er zit lucht onder het scherm van mijn S4, weet iemand waar ik dit kan laten reparen?

Ik woon in Overijssel, als het kan een beetje in de buurt. De luchtbel zit linksboven aan. En rechts onderaan, die is helemaal naar het einde van de homeknop gegaan ik baal er verschrikkelijk van want het scheurt daardoor ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de s4, tenminste bij die van mij zat er standaard een bescherm plastickje op. Is het niet zo dat de luchtbel hieronder zit?.... dan is het een kwestie van het plastick je vervangen. .
Succes

Antwoorden (1)

Veel telefoonwinkels kunnen dit voor je repareren, maar waarschijnlijk betekent het een nieuw scherm er op laten zetten. Dat is over het algemeen wel prijzig (tussen de 175 en 200 euro).