mijn S1 doet niks meer, het geeft het volgende aan "proces com.se.android.app.twlauncher" wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

je moet hem een reset geven,
in de video leggen ze uit hoe het moet, lees ook beschijving van de video :)

ik moet helaas wel melden dat je niet instaat bent om te back uppe en jij wel alles kwijt bent , maar je telefoon doet t in ieder geval

( als je sd kaart of sim kaart hebt, zou ik die voor de zekerheid eruit halen )