hoe komt het dat mijn acer liquid e2 niet meer opstart?

mijn Acer liquid e2 had s'avonds 2% batterij, de volgende ochtend was hij helemaal plat zoals normaal, maar als ik hem oplaad gebeurd er niets. aan de oplader of de kabel is er niets mis mee, ik heb al geprobeert met een andere oplader, geen resultaat. hij steekt nu al 3 uur in het stopcontact, de batterij is ook niet warm, er schijnt alleen een blauw lichtje als ik hem in plug . iemand die weet wat te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je hem al geprobeerd aan te zetten?

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd de batterij eruit te halen, deze er heel even uit te laten en er terug in te stoppen? Soms doet dat al genoeg.