Problemen met koppelen tomtom start 25 met tomtom gebruikers account iemand idee?

Ik heb gister een tomtom start 25 M gekocht, deze probeer ik nu te koppelen alleen dit lukt niet.

Mydrive is geinstalleerd en herkend de tomtom gewoon (krijg verbinding).
alleen voordat je updates kan installeren moet je de tomtom koppelen aan je account.

Als ik de website van tomtom open, dan zie ik daar keurig mijn connectie met mijn tomtom staan. "Je Start 25 wordt gekoppeld aan dit account"

echter zodra ik hem aan mijn account wil koppelen, krijg ik de volgende fout melding."Let op
Er is een fout opgetreden tijdens het koppelen van het apparaat. Dit heeft geen invloed op het apparaat.
Probeer het later opnieuw."

geprobeerd op 2 computers,
Computer 1) windows 7 in chrome en IE
computer 2) windows 8 in IE

Iemand nog een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

hallo, probleem zelf gehad, heb de TT gewoon gereset(aan/uit knop ingedrukt houden, tot je een tromgeroffel hoort) even wachten en TT opnieuw opstarten,dan opnieuw je aanmelden bij TT , je apparaat aan gekoppeld houden kan wel een uur duren! dan moet het ok zijn, evt. niet het geval even de service van TT bellen(kost niets extra) telnr: 020/8501007 helpen je zeker! groet! Ludgardon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ludgardon, bedankt. was uiteindelijk gelukt op de wijze die je aangaf. Had dit alleen nog niet online kunnen zetten omdat de tomtom bezig was met de kaart update, dus voor de veiligheid maar even gewacht tot hij helemaal klaar is, om ander gezeur te voorkomen. werkt nu!, blijft alleen raar dat tomtom hierover niets zet op hun website. Het is dat ik doorgegaan ben, maar denk dat de meeste mensen het opgeven of de tomtom intussen door het raam naar buiten gegooid hadden. ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
idd blijven volhouden en dan lukt het uiteindelijk.
wel valeriaan innemen en er een paar uur voor uittrekken;-)