hoe kan je je vastgelpopen iphone weer unlocken?

mijn iphone 4s is vastgelopen tijdens een update (naar 7.1.2 volgensmij. de nieuwste in ieder geval) vastgelopen uit/aan knop werkt niet ook niet lang indrukken. kan iemand mij helpen

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn iphone 4s is vastgelopen tijdens een update (naar 7.1.2 volgensmij. de nieuwste in ieder geval) uit/aan knop werkt niet ook niet lang indrukken. kan iemand mij helpen

Toegevoegd na 3 minuten:
update 7.2.1

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer hem is in DFU-mode te zetten en hem er daarna uit te halen.
Houd de aan/uit knop 3 seconde ingedrukt.
Druk nu de homeknop ook in (dus home+aan/uit) en houd dat 10 seconden vast.
Laat de aan/uit knop los en houd de home vast tot je beeldscherm pik zwart is.
Je iPhone zit nu in DFU-mode, om het aan te zetten:
Hou de home en aan/uit knop ingedrukt tot je weer beeld hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel simpel alle knopen tegelijk in drukken even wachten en klaar!