Hoe download ik cydia op een ipad 2?

Ik heb een ipad 2 ik wil er graag cydia op maar het lukt niet mischien weten jullie wat als je iets hebt voor een computer moet het wel voor een iMac zijn gr

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke software versie staat er op de iPad geïnstalleerd?

Antwoorden (1)

Het hangt inderdaad helemaal aan de software die je op de ipad heb geïnstalleerd.
om dit te weten te komen ga je naar instellingen > algemeen > info en kijk je bij
'versie' waarbij er een nummer gevolgd door een aantal letters.

vanuit hier kun je op het internet gaan zoeken naar het beste programma dat voor de jailbreak beschikbaar is. Er wordt hierbij een onderscheidt gemaakt tussen
'tethered' en 'untethered' jailbreak. Het verschil tussen deze twee is dat bij een
tethered jailbreak altijd een computer nodig is om de jailbreak te activeren waarna het apparaat opnieuw opgestart moet worden. beter is dus om een untethered jailbreak te nemen.

Bij veel van deze jailbreaks is het een kwestie van een programmaatje op je computer
installeren en de instructies op het scherm volgen. Wel is aan te raden om een back-up te maken in i-tunes, voor als er toch iets mis zou gaan.

jailbreak voor IOS 7 - 7.0.6
windows: https://mega.co.nz/#!o1FAUIzD!9byg8ik89yxSCkT5VTK8Xqhw_SYDKVIo41zO5_gOTJ0
mac:
https://mega.co.nz/#!9kliwbLa!2fQKM0WmVZuCDTKC4N5u6v_bROaluqU8NSUbpOu0ifs

jailbreak voor IOS 7.1 en 7.1.1
http://www.iphonehacks.com/download-pangu-jailbreak

succes!