Android start alleen nog maar bootloader op, wat moet ik doen?

Ik heb een HTC one mini, en als ik mijn mobiel op wil starten gaat die niet aan maar start die alleen de bootloader op. Steeds aan en uit zetten helpt niet meer, wat ik eerst altijd deed. Ik heb het nu al een paar weken dat die steeds de bootloader opstart, maar dan ging die altijd wel weer aan na een paar keer aan en uit zetten. Ik denk dat ik hem nu wel dertig keer aan en uit heb gezet en nogsteeds gaat die niet aan.
Ik ben niet van plan de bootloader te unlocken want hiervan gaat je garantie er volgens mij af en kunnen er ook gegevens verloren gaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Er is duidelijk iets fout gegaan in je systeem partitie, waardoor deze niet meer geladen wordt en je telefoon automatisch naar de bootloader gaat. Je zegt in je vraag dat je de bootloader niet unlocked hebt, je hebt dus nog garantie. In jouw geval zou ik verhaal halen bij htc, als die geen uitkomst bieden kun je het best kijken of je toch een custom rom of RUU (standaard htc firmware) kunt flashen. als dat niet lukt is het een hardwarefout (je kan dan alleen geen aanspraak meer maken op je garantie, omdat je de bootloader dan unlocked hebt).