Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan in een gebogen z1 laten repareren en valt dit onder de garantie ?

Ik had mijn z1 net 2 weken en hij was nog prima . ik stopte toen ik ging werken in mijn broekzak en na het werken haalde ik hem eruit . toen merkte ik op dat er een kras in de bovenkant van het scherm zat (en dat reageerde aan de bovenkant (best groot stuk) ook niet meer .
Ik merkte later op dat de telefoon gebogen is (daar begint ook de breuk ). valt dit onder de garantie en zo ja of nee waar kan ik dit laten maken (als dit te maken is) ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Even kijken of dit onder de garantie valt. Misschien krijg je zelfs een nieuwe maar, dat ligt er een beetje aan hoe je het brengt;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat was dus een beetje mijn vraag, valt dat onder de garantie ....
heb sony al een net mailtje geschreven met een vriendelijk verzoek om dit te repareren of te vervangen
Het is te repareren, weet niet of dit onder garantie valt. Ze buigen hem terug. Over je scherm weet ik het niet. Maar of het oder de garantie valt is te betwijfelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Garantie is op fabrieksfouten, een telefoon "buigt" niet spontaan uit zichzelf.
Dus dit is gebruikersschade.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding